KAZALO
Domov > Tek > Kako se zjutraj spraviti k teku? (8 nasvetov)

Kako se zjutraj spraviti k teku? (8 nasvetov)

Tek zjutraj

Obstaja mnogo razlogov, zakaj je tek zgodaj zjutraj med ljudmi tako priljubljen. Ne samo da s tekom začnete dan sproščeno, ampak je to tudi najprimernejši čas za razmišljanje in načrtovanje dogodkov prihajajočega dne, zaradi česar boste pri doseganju ciljev veliko učinkovitejši.

Kljub temu pa sprememba v dnevni rutini ni enostavna in je pritisk na gumb za dremež pogosto ljubša in bolj mamljiva rešitev. Če želite zgodnje jutro čim bolje izkoristiti, smo za vas pripravili nekaj nasvetov, s katerimi boste lažje postali jutranji tekač in pri tem tudi vztrajali.

1. Poskrbite za primerno količino spanja

Če veste, da bo vaša budilka zvonila zgodaj, pojdite dovolj zgodaj spat, da boste imeli vsaj 7 do 8 ur kakovostnega spanca. Čas bujenja nastavite nekoliko prej, da boste tako imeli dovolj časa, da se do jutranjega teka popolnoma prebudite.

2. Oblačila si pripravite vnaprej

Večer pred tekom preverite, kakšno vreme in temperature vas čakajo naslednje jutro. Temu primerno pripravite tekaška oblačila, da boste tako popolnoma pripravljeni na jutranji tek in ne boste izgubljali časa z iskanjem različnih kosov oblačil, s tem pa je tudi manjša nevarnost, da bi se premislili.

3. Poskrbite za primerno ogrevanje

Če se boste na jutranji tek odpravili direktno iz postelje, lahko pričakujete, da bodo vaše mišice še nekoliko zakrčene in otrdele. Zato je izjemno pomembno, da začnete z dinamičnim ogrevanjem, s čimer se boste izognili morebitnim poškodbam pri teku, hkrati pa poskrbeli, da se bodo tudi vaše mišice popolnoma prebudile in bodo tako pripravljene na večje napore.

4. Za tek si poiščite primernega prijatelja

Če se boste za jutranji tek dogovorili z enim od svojih prijateljev, je bistveno manjša možnost, da se boste teku zgodaj zjutraj odpovedali, saj se boste na ta način čutili bolj odgovorno.

Jutranji tek
Dogovorite se za jutranji tek s partnerjem ali prijateljem.

Zapomnite si, da je prilagajanje organizma na jutranje vstajanje dolgotrajen proces, toda ko se na dnevni ritem navadite, z vstajanjem praktično ni več težav.

5. Na jutranji tek se privajajte počasi

Zavedati se morate, da se je težko kar čez noči odločiti za jutranjo rutino, kot je tek. Preden se boste popolnoma privadili, boste potrebovali kar nekaj časa in ogromno volje. Zato se vam splača vztrajati, saj boste kmalu ugotovili, da je to lahko najproduktivnejši del dneva.

6. Poskrbite, da gibanje postane samoumevno

Ko se boste odločali za tek v zgodnjih jutranjih urah, morate vedeti, da bo prvih nekaj tekaških korakov zagotovo težkih. Vendar pa je razveseljivo dejstvo, da takoj ko se boste začeli premikati, bo tudi vaš tekaški korak vedno lahkotnejši. Ne da bi se sploh zavedali, boste hitro ugotovili, da so jutranji teki nujni, še posebej če so vaši dnevi natrpani z različnimi obveznostmi in težko najdete nekaj prostega časa tudi zase.

7. Poskrbite, da vam bo toplo

Zgodnje vstajanje iz prijetne in tople postelje je za marsikoga najhujša stvar, še posebej če gre za tek v hladnem zimskem obdobju. V tem primeru se lahko zgledujete po profesionalnih tekačih in se že zvečer oblečete v eno plast oblačil, zjutraj pa oblečete le še zunanje plasti oblačil.

Zelo dobrodošla rešitev v takšnih situacijah je tudi budilka, ki jo namestite na drugi strani sobe, kar vas prisili, da vstanete iz postelje, pa čeprav občutki zaradi mrzlega zraka niso ravno prijetni.

8. Soočite se z muko zgodnjega vstajanja

Jutranje vstajanje je za marsikoga boleče in mučno. Vendar je recept za zgodnje vstajanje zelo preprost. Edino, kar je potrebno storiti, je, da nastavite budilko in enostavno začnete vstajati bolj zgodaj. Po nekaj dneh boste hitro opazili, da ste mnogo prej utrujeni, zato boste tudi prej hodili spat, jutranje vstajanje pa bo vse lažje.

Jutranji tek bo postal vaša rutina, še preden se boste tega sploh zavedali.

Dodaj odgovor

Top